09 ianuarie, 2009

Vineri. Inceput de sfarsit (de saptamana)

O seara cu Sexo con amor. Niste idei de meditat (nu multe), putin umor si in rest...niste vieti. Cu frumusetea, ineditul si farmecul zilelor lor. Nu am simtit ca avandu-si loc in film scena despartirii Luisei de Jorge. Drama nu-si avea loc in filmul asta. Nu am simtit nimic grav in despartirea aceea, ci, asa cum am mai spus, doar viata cu ale ei.

O dimineata prin spital. Si apoi, ca o compensare, in librarie. Junimea s-a schimbat mult de cand nu am mai fost eu pe acolo. Nu mi-a placut. Un spatiu prea mic pentru prea multe carti. M-am simtit obosita de cum am intrat. Rafturile parca statea sa se rastoarne pe mine. Noroc ca eu stiam exact ce vreau:
  • Un urias prietenos pentru serile cu S. Trebuie sa astepte putin, acum suntem la Aventurile lui Tom Sawyer si e nerabdator sa inceapa aventura mai repede.
  • Abisex. Pentru ea am mers la Junimea. Ca in Humanitas si Carturesti - librarii prin care mai intru probabil pentru ca sunt in drumul meu mai des - deci, in librariile astea nu am gasit-o. Chiar si in Junimea am mobilizat toate libraresele pana am dat de ea. Desi am insistat ca e la categoria "autori romani contemporani", desi au cautat-o si in depozit la aceeasi categorie...de gasit am gasit-o tot la "literatura universala". Ultimul exemplar. ("Chiar e român autorul?") Nu am mai stat la povesti, ca ma grabeam, dar poate trec candva sa le las adresa blogului lui Sorin, daca pe mine nu m-au crezut. Ca daca le-am luat ultimul exemplar nu mai pot citi in carte cele cateva cuvinte despre autor. (oricum, mie imi raman simpatice, ca au fost dragute si m-au ajutat)

Na...nu-mi ramane decat sa-mi urez we cu lectura palcuta. Si cu un bonus: Nuovo cinema paradiso


2 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi mai place Junimea, e ca la supermarket, intri urmind sagetile, stau sa-ti cada rafturile in cap. Tot coincidenta, acolo am intrebat prima oara de cartea lui Sorin, acelasi joc din partea doamnelor, doar ca eu am renuntat mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hiacint, bun venit pe blogul meu. Care e treaba cu coincidentele? Crezi in ele? Eu inca raman asa, putin mirata, putin sceptica, putin tematoare, putin....
    Citisem undeva: "coincidentele sunt faptele in care Dumnezeu vrea sa ramana anonim"

    RăspundețiȘtergere