23 decembrie, 2008

Iarna copilariei mele

(Da. Ma cam plictisesc. Curatenia e gata de ieri. Pestele il fac proaspat joi, mama a facut si pentru mine cateva sarmale, de fapt pentru R, ca eu nu ma prea dau in vant) Asadar am timp sa ma duc departe-departe cu gandul.

[alacareprivestedepartesiclipestebland]

Si ma gandesc la cum era Craciunul demult, demult. In copilaria mea iarna era ca aici. (edit: adica pe la minutul 1.02) Caci iernile copilariei mele acolo s-au petrecut. Si mi se face atat de dor de fiecare data cand e Craciunul!!!


Inca o data edit: cica nu suna bine "ma plictisesc". Eu voiam sa spun doar ca am timp pentru sufletelul meu, ca ascult muzica si scriu pe blog. Si visez la alte vremuri ce au fost, ce "vor sa vie". Si mi-e tare bine. Doar ca, asa cum ziceam, mi-e doooooor.

Un comentariu:

  1. e bine daca azi te plicitisesti. inseamna ca ai fost harnica si ai terminat totul:). La multi ani!

    RăspundețiȘtergere