14 decembrie, 2008

Curaj de incepator

N-am. N-am curaj sa scriu stiind ca voi fi citita. Sau poate, pur si simplu, inca nu am ce sa spun.

Dar se cade totusi sa salut, asa, de inceput, nu?

Salut. Si o melodie frumoasa, pentru voi, cititorilor, asa, de bun gasit:



Mircea Baniciu - Masina timpului
Asculta mai multe audio Muzica »


(daca am ascultat Mircea Vintila ca sa imi amintesc de Noros Cecer am ajuns si la celalat Mircea. Si la o melodie care mi-e draga, ca-mi aminteste de .... de demult. De tinerete, de prieteni. Si pe care vreau sa o impart cu voi)

2 comentarii:

  1. bun venit in blogosfera si spor la scris! :)

    (am citit si eu biografia reginei Noor acum vreo doi ani, mi-a placut foarte mult )

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Irina. Draguta asa cum te stiu.

    RăspundețiȘtergere