07 februarie, 2009

Alta leapsa

Miha mai are o leapşă, da la aia nu răspund. Că ce să zic nou?Că imi plac mileurile de macrameu pe televizor?( of topic: ia ziceţi voi? Ştie careva să faca şnur pentru mileuri din macrameu? dar ce bişniţă era în Banat cu macrameu, ştie careva? Că erai vedetă în oraş daca lucrai la raionul cu aţe, sau cum s-o fi chemând ăla?) Sau peştele de sticlă (tot de acolo)? Or florile de platic?

Ma rog, ca o chestie...mie nu-mi plac vazele cu flori (naturale) puse în aşa fel încât spaţiul respectiv sa nu mai poată fi folosit ca loc de joacă. Şi nici dulapurile cu porţelanuri în care fiu-miu să nu poată răscoli în voie. Nu-mi plac pragurile (asta până nu deprinde bine ăla micu - unde o fi apostroful acum? că vreau să scriu româneşte, dar nu-l mai găsesc, aşa că voi scrie ca o analfabeta. Na! Româneşte mi-a trebuit! - să păşească peste).

Nu ar fi frumos să-i trimit leapşa lui Dinny? :))

Uite, pe asta i-o trimit Cristinei, ca şi aşa ea se pregăteşte de ceva frumos în materie de decoraţiuni. Ia să o fac să aştearnă întâi pe hărtie.... (metaforic vorbind)

Edit: am inceput sa fac greseli gramaticale. E de jale! Fuuuug!!!!! Sa ma ascund undeva. Nu ma mai cautati un timp. Si nu incercati sa ma gasiti, roseata din obraji nu o sa ma dea de gol.

12 comentarii:

  1. aa eu stiu sa crosetez. pe bune. si caut peste de pus pe televizor ca al nostru s-a spart cand eram mici.

    ba am scris o groaza pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, da' de ce tocmai mie? Uite fug si nu ma prinzi :P Chiar ma amuzam ca a ajuns si la tine aceasta mostra a geniului meu =)) Da' oamenii au fost tare draguti si s-au pus la mintea mea :P
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. puck, cu pestele de sticla nu te pot ajuta, la cate mutari au fost in familia mea si al nostru s-a spart. Nu mai zic ca si mama s-a modernizat, a strâns şi mileurile...tot!
    Da, am vazut acum ca ai postat. Culmea, eu ramasesem undeva la fragmentele din Hrabal. Nu imi explic de ce nu se actualiza si la mine...Asa, ca sa astept acum sa termin mai repede de scris si sa merg sa te citesc cu sufletul la gura.
    (auzi, poate o punem de o sezatoare candva si apoi mergem si facem bişnita la sârbi; şi din banii câştigaţi ne luam blugi şi ceas electronic. Şi gume de alea ca ţigarile. Şi ciocoalta Cipiripi. Ştie oare cineva ce vorbesc eu aici? Poate Delaskela. A! Uite ca mi-am amintit. La bişniţa la sârbi s-au dus mileurile mele, si cine ştie, poate şi peştele. Ca şi multe altele. Ca de unde crezi ca am avut eu bani de pantofi de lac la balul bobocilor din clasa a IX-a?)

    Dinny, pai n-ar fi frumos sa se incheie ciclul? sau lasam sa mai circule, nu? sa se mai imbogaţeasca...Si nu inteleg de ce te amuza...E lume frumoasa pe blog, nu ai de ce sa fii uimita.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) bisnita pe ciocolata din ai ain forma de ceas nu vrei?. mie mi-ar placea sa fac lucruri dragute din degetele mele dar acum nu mai am rabdare, astept sa ies la pensie ca tot nu o sa am ce face. strang hobbiuri si talente pt zile lungi.

    da, dlskla sigur stie, ca in zona aia se facea trafic serios.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, nu stiu despre ce ciocolata vorbesti...
    Ramane atunci sa ne vedem la o sezatoare de pensionare, k. Da' crezi ca o sa mai avem dexteritate? Sau o sa mai vedem? Eu pentru pensie am decis: ma retrag undeva la tara cu muuulta cafea si niste tigari.

    RăspundețiȘtergere
  6. La Delaskela m-am gandit tocmai pentru ca in tineretile noastra eram oarecum vecini. Si cine stie, poate ne-am vazut vreodata in piata la sarbi...

    RăspundețiȘtergere
  7. "raionul cu aţe" mercerie se chema :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eduard, multumesc. :)) Si ma dadeam mare "cusatoreasa". Eu stiu insa din copilarie ca mergeam la Universal, la Tanti Hane (cred ca Hanelore o chema, de fapt, o nemtoaica tare draguta) sa luam macrameu, melana si mohair.

    RăspundețiȘtergere
  9. da hanelore e un nume uritsel, daca-mi permitsi, e pe lista noastra cu nume pe care n-o sa le punem copiilor. si daca stai sa te uiti la numele nemtesti, sint o groaza de exemple haiosele.

    foarte la obiect comentariul meu, parerea mea:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Servus...
    ce de amintiri, ce vremuri se rascolesc peste toate aceste praguri...
    Numai bine!
    Zile cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cecer draguto, daca printre visele tale se numara si cartile bune, te invit, si nu numai pe tine ci pe toti doritorii sa lastai un comentariu la http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/03/dar-de-la-dardindar.html

    RăspundețiȘtergere
  12. pana cand vom afla la cine va ajunge cartea oferita de mine, te invit sa frunzaresti un pic prin ea...imagineaza-ti ca esti in biblioteca sau la librarie…incepand cu 16 martie, pana la finalul concursului, postez zilnic cate un fragment…pe urma las castigatorul sa o faca...
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere